Creación de Marca y Lanzamiento de Nuevos Productos
Creación de Marca y Lanzamiento de Nuevos Productos
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Description
En el curso de Estrategia de creación de marca y lanzamiento de nuevos productos estableceremos de una manera práctica, funcional y procedimentada la conceptualización de marca y producto buscando siempre la mayor optimización de recursos capitales y humanos.
Revisando casos prácticos de marcas reales con una estrategia “go to market” ya definida veremos todas las distintas fases para crear un proyecto sostenible, con una estrategia de comunicación, retail y digital clara y rentable.
Repasaremos las distintas fases que pasan por la creación del posicionamiento de marca, la creación de una estrategia de comunicación adaptable a cada momento de la firma, emisión de prensa, creación de un media plan orgánico y paid y la revisión/estimación de una inversión digital adecuada a cada proyecto.
Además de crear una estrategia de marketing precisa buscaremos las distintas aplicaciones a distintos canales de venta tanto online como wholesale
TEMARIO DEL CURSO
– Posicionamiento
– Estrategia de comunicación
– Estrategia digital
– Optimización y aplicaciones
¿QUÉ VA A APRENDER EL ALUMNO?
– Conceptualización de marca
– Creación de estrategia de comunicación y prensa
– Creación de estrategia de marketing digital
– Aplicación a wholesale
El formador para este curso es Román Iglesias, director de Marketing en Muroexe y experto en lanzamiento de nuevos productos.
Organiser
Venue
Impact Hub Madrid, Calle Alameda, 22, 28014 Madrid
Headliners
FAQ
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I wish to cancel my ticket and receive a refund. What should I do?
The approval of refunds is entirely at the event organiser’s discretion, and you should get in contact with the event organiser to discuss what options are available to you. To get in touch with the event organiser, simply reply to your order confirmation email or use the "Contact organiser" form on the organiser's profile. For more help with this, read here.
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I have registered on the waiting list, what happens now?
If more tickets become available you will be notified (by email) amongst others who have joined the list. Purchasing is on a first-come first-serve basis. For more information, read here.
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Where do I find a link to an online event?
Check your order confirmation page or order confirmation email. Usually, the organiser of the event provides the details in the order confirmation email or they might send you a follow-up email with a link to their online event. You might also want to read the event description on Billetto where an event organiser should describe how to join the event online. For more information on this, read here.
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What is refund protection and why would I need it?
Refund Protection provides you with the assurance that if unforeseen and unavoidable circumstances interfere with your ability to attend an event you can claim a refund. For more information on this, read here.
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