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PUERTAS ABIERTAS 2017 + SORTEO DE UN PALLET DE CERVEZA. 16 y 17 DICIEMBRE 2017

Event ended

PUERTAS ABIERTAS 2017 + SORTEO DE UN PALLET DE CERVEZA. 16 y 17 DICIEMBRE 2017

From EUR 1.55

Location

Date

Dec 16 2017 11:30 - Dec 17 2017 15:00

Description

¿Te apetece GANAR UN PALLET de cerveza? Pues estás en el lugar adecuado. Adquiere este ticket POR SÓLO 1,5 € y entra en el sorteo de un pallet de 600 botellines de cerveza de 33 cl y ADEMÁS TIENES DIRECTAMENTE una ENTRADA a uno de los eventos más divertidos de Xàtiva (Valencia), nuestras JORNADAS DE PUERTAS ABIERTAS 2017, los días 16 y 17 de diciembre.

UN SÓLO GANADOR tendrá el honor de inundar su casa con nuestra cerveza. ¡Todo un sueño hecho realidad!

Ven a visitarnos estas Navidades y conoce una de las mayores plantas cerveceras artesanales de toda España.

Cerveza de barril LA SOCARRADA, ER BOQUERÓN y TORO y Picoteo GRATIS.
Castillo Hinchable para los más peques y Música en directo.

La entrada es válida para los dos días del evento independientemente de si vienes el 16 ó el 17 de diciembre.

Horarios: Sábado 16 y Domingo 17 de diciembre 2017 de 11.30 a 15.00 h.

Para encontrar fácilmente nuestra planta utiliza Google Maps con la búsqueda "La Socarrada. Cerveza Artesanal Premium" y llegarás a la puertas de nuestras instalaciones.

*Importe del ticket: 1,50€+0,70 € por gastos de gestión online en billeto.es
*El envío del pallet de cerveza al ganador corre a nuestro cargo dentro del territorio de España excepto en Canarias y Baleares en las que nos haremos cargo sólo de 60€ sobre coste total del transporte. En ningún caso aportaremos cantidad dineraria por el coste de mercado de los 600 botellines de cerveza.

Venue

La Socarrada. Cerveza Artesanal Premium, 46800 Xàtiva, 46800 Xàtiva

FAQ

  • I have not received my ticket via email. What should I do?

    The first thing to do is check your spam/junk filters and inboxes. Your tickets were sent as an attachment and can be thought of as spam by some email services. Alternatively, you can always find your tickets in your Billetto account that you can access in the browsers or the dedicated Billetto app. For more help with this, read here.

  • I wish to cancel my ticket and receive a refund. What should I do?

    The approval of refunds is entirely at the event organiser’s discretion, and you should get in contact with the event organiser to discuss what options are available to you. To get in touch with the event organiser, simply reply to your order confirmation email or use the "Contact organiser" form on the organiser's profile. For more help with this, read here.

  • I have registered on the waiting list, what happens now?

    If more tickets become available you will be notified (by email) amongst others who have joined the list. Purchasing is on a first-come first-serve basis. For more information, read here.

  • Where do I find a link to an online event?

    Check your order confirmation page or order confirmation email. Usually, the organiser of the event provides the details in the order confirmation email or they might send you a follow-up email with a link to their online event. You might also want to read the event description on Billetto where an event organiser should describe how to join the event online. For more information on this, read here.

  • What is refund protection and why would I need it?

    Refund Protection provides you with the assurance that if unforeseen and unavoidable circumstances interfere with your ability to attend an event you can claim a refund. For more information on this, read here.

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